[gilug.org] problemes sf.net

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-21 21:20:11 UTC

A Dilluns 21 Novembre 2005 13:08, K va escriure:
> A mi no em sembla malament.. Crec que les opcions son clares, i
> tenir un hosting bo i rapid, a canvi d'un banner... no em sembla
> malament...

Jo apostaria més per una cosa que controlem directament. Vull dir que si el
hosting ha de ser a Girona crec que seria millor aprofitar un servidor més
casolà i accessible (el de casa d'algú o el d'alguna associació, sense haver
de recórrer a empreses que no controlem, ja s'ha vist com ha anat a sf i en
teoria havia de ser una altra cosa).
La llista segurament té molt més trànsit que el que tindrà la web i funciona
bé (no? ;) des de fa anys en una adsl de les més petites.

Ho dic per rescatar la idea que va donar algú de fer un taller de muntar el
servidor del gilug amb la gent que vulgui ser-hi. Si som una associació
d'informàtics i aficionats al PLl i demanem que ens ho facin... quina  gràcia
té? :P

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg