[gilug.org] més p2p, al gra

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-20 06:54:28 UTC

Ei!!!!!!!!!

Ja sóc aquí. Conclusions:

Tinc una IP pública......Bé.
He obert alguns ports emb el Yast i tenia la id alta, finalment he acabat
obrit el tallafocs de manera temporal alguns dies a veure que passa.
(On puc veure els famosos crèdits???).
De totes maneres amb aquell enllaç que escaneja els ports segueix dient-me
(sense tallafocs) que tinc els ports tancats. (???).
Deixaré estar el tema del p2p (de moment) peró abans us demanaré ajuda. Algú
(crec que l'Eduard Tulsà) va dir en el fil anterior que si volia un cop de mà
que digués que era el que buscava, així si algú altre provava de baixar-ho em
podria ajudar. Doncs fale!

Busco un arxiu mp3: "gonzalo rubalcaba - mi gran pasion.mp3".
ULL! ÉS UN ARXIU D'11,8 M (NO ELS DE 7,0 I 7,1 M QUE TÉNEN UN PROBLEMA DE
SALTS A LA CANÇÓ).
Aquest arxiu el té un paio d'Overnet "[www.ps2rip.com] - XpLoD" amb la IP
83.60.227.11(no sé si és pública o privada o dinàmica o què) i es connecta
pel port 4661. Jo sempre em poso en espera 0, connectat, i mai baixo res
(només un miserable 0,3% fa molts dies) no sé si es cosa dels famosos nodes
d'overnet que haig d'entrar (o no)?????

Apa, senkiu!

Dani

A Divendres 18 Novembre 2005 00:27, Marc Torres va escriure: