[gilug.org] problemes sf.net

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-19 12:40:52 UTC

El 19/11/05, Marc Torres <> va escriure:
> A mi mentre funcioni bé, em va perfecte, potser a algú el tema del
> banner no li agradarà, però de moment ho trobo una bona solució
> (mentre no ens demanin després posar algún POPUP o cosa així..).
>
> Jo estic esperant que se m'enviï al correu la constrassenya, ja que no
> hi ha manera, suposo que ja esteu al cas d'això ja que alguna cosa he
> llegit que també s'havia de solucionar referent al correu.

Estic al cas... però el servidor no és _nostre_ cosa que fa que no
poguem ni mirar que passar amb l'SMTP, o potser els de sf.net tenen
capat que es pugui enviar mails desde php :S, últimament estant
tancant un munt de coses...

Si vols diguem l'usuari que tens et poso un nou password jo, i te'l
reenvio i després ja podràs entrar i modificar les teves dades

Salut!
--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard