[gilug.org] més p2p, al gra

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-16 22:16:04 UTC

A Dimecres 16 Novembre 2005 22:25, Eduard Vidal i Tulsà va escriure:
> En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit:
>
> No, aixó no, que la ip que tens al teu pc, ja és la que tens a internet,
> és a dir, només tens una ip tu.

I si fa un ifconfig i passa la sortida? ;)

És que crec que em sembla que aquest trasto assigna adreces IP internes per
dhcp i que es pot configurar accedint-hi amb el navegador. Dani, fes un route
-n i posa la IP de la darrera fila, segona columna, al navegador, a veure què
passa.

Has provat de parar totalment el tallafocs de la SuSE des del Yast? Tranquil,
no passa res.

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg