[gilug.org] problemes sf.net

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-14 20:27:30 UTC

A Dilluns 14 Novembre 2005 21:14, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Ja, però crec que ho vam comentar i que potser es saturaria una mica,
> pq llistes encare però la web amb drupal i tot :/

Home, de fet ara hi ha 8 o 9 webs amb uns quants CMS diferents (alguna amb més
de 500 visites diàries :) i tampoc passa massa res. No crec que vingui d'uns
centenars de visites més. A més tinc les mateixes webs que quan tenia 128Kb
de pujada i ara en tinc 300! :P

> Nosé si patirà gaire la teua adsl ;)
>
> A la Màquia no podriem montar un servidor?

Suposo que si, el problema és que La Màquia es canvia de lloc, van tancar a
mitjans de mes passat i ara s'establiran per allà a Plaça Catalunya, darrera
la llibreria Pla Dalmau, però falta veure quan obren, ja que estan fent
reformes i tal (potser a principis d'any, però això de les obres mai se sap
quan acaben).

No és que tingui cap interès de carregar més l'adsl de casa, però s'ha de fer
alguna cosa, i si ningú té cap altra solució...

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg