[gilug.org] problemes sf.net

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-14 19:43:48 UTC

A Dilluns 14 Novembre 2005 16:50, Marc Torres va escriure:
> No sé com va el tema a sf, però no es podria buscar un servidor
> compartit encara que sigui de pago? Per costejar-nos el servei,
> podríem fer socis amb una quota anual o alguna cosa així (google
> adsense potser també?). No sé, potser desvariejo...
>
> A veure com s'acaba aquest tinglado!

Si voleu el podem posar a casa meva (on hi ha el servidor de correu de la
llista i altres coses). Segur que anirà moooolt millor.

Au, ja ho he dit :)

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg