[gilug.org] p2p

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-10 21:35:30 UTC

A veure si ens entenem. Ara m'he baixat i descomprimit els arxius:
sancho-0.9.4-51-linux-gtk-java
sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java (Jo penso que hauria de ser d'aquest ja
que la meva màquina té aquesta arquitectura (?)
i m'he baixat també el:
sancho_ca_ES.properties (em penso que és l'arxiu per veure-ho en català),

ara em llegeixo el readme i hi diu:

Installation
------------
Extract and run "sancho"  (or ./sancho)
(això suposo que és el que he fet, almenys l'extract, peo al run ja m'he
perdut)

Run "sancho -?" for any command line paramters.
(?????)

By default, preferences are created in ~/.sancho/
(?????)

I ara què?

Dani (ah! i gràcies a tots)

A Dijous 10 Novembre 2005 12:15, Debian User, alias Marc Furtià i Puig va
escriure: