[gilug.org] (sense assumpte)

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-05 22:37:52 UTC

Hola com anem, ja veig que després del sopar això s'ha començat a animar.
Bé, començo a consultar.

Acabo de fer una actualització en línia (amb el Yast de la meva Suse) i m'ha
donat un error i se m'ha tancat la finestreta. Demano al Susewatcher que
m'ensenyi el darrer registre i em diu el següent:

online_update -k -s
Error al obtener los parches:ERROR(You:La firma del archivo no es válida.)
[Patch: openldap2-client-52425]

Algú sap que vol dir això i que haig de fer?

Amés si li dic al "famós" Susewatcher" que em busqui actualitzacions en línia
com fa sempre em surt una finestreta que diu "error en la conexión".

Em podeu ajudar.

Dani

P.D. Aviat en vindran d'altres