[gilug.org] Prioritzar aplicacio

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-11-04 20:04:39 UTC

El dv 04 de 11 del 2005 a les 10:01 +0100, en/na espi va escriure:
> Bueno ,
>
> Doncs sips podria utilizar la Movix.
>
> Ja tink una Debian instal.lada  (;) Marc Furtià) amb les XFree pelades,
> i arrenco MPlayer.. i cap problema! funciona
MOLA!!!!

> però utilitzo el Freevo .. i em sembla que el problema és el freevo ..
> el Mplayer te una opcio de autosync per sincronitzar l'audio , pero ..
> em sembla que falla igual.

Un segon, de què cony m'estas parlant ??? que és això de freevo ?? :S

> provarem de posar alguna altre tarja de so , potser amb l'integrada de
> la placa mare.. fa el tont
>
> no se.. ja informaré i si no . hauré d'enviar alguna cosa a la llista de
> Freevo , però per lo que he llegit a la llista de Freevo diuen de
> utilitzar l'opcio aquesta de autosync . que a mi no em funciona..

Amb el crontab ? :S ho has probat no ? de posar la comanda que s'ha de
llençar allà cada Xtemps ?no sé ni què és això del freevo, però ... si
has de llençar una determinada comanda X cada X temps, utilitza el
crontab ... (jo ho faig així amb el drupal per què actualitzi les
notícies, però no ho fa :S, per tan no funciona, no ho fagis !!!! :P)