[gilug.org] Prioritzar aplicacio

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-11-03 22:30:39 UTC

Quin nivellàs que corre per aquí ...em sembla que ja em puc posar les
piles a tope!!!! pk sinó ... ja veig a venir que m'hauré de menjar més
els mocs cada dia que passi ....
Post data: no és per espantar a la gent que acaba de començar amb tot
això del programari lliure i li fa por posar-s'hi, per por a fer
preguntes i que li contestin RTFM (readthe fucking manual, traduit :
llegeix el "cony" de manual), pregunta bastant freqûent i que m'han fet
varies vegades a mi ja que el que fem la gent normalment, és preguntar
sense buscar ... i ens hem d'acostumar a buscar, i si no ho trobem,
llavors ho preguntem.
Marc
El dj 03 de 11 del 2005 a les 16:09 +0100, en/na Actiu informatica va
escriure: