[gilug.org] El nautilius

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-03 15:01:21 UTC

Pot ser que tinguis posat que et guardi la sessió al sortir i com que
l'havies matat no te l'arrencava.

sempre millor fes un kill -9 [PID] o un killall nautilus (que no un
xkill, que a vegades no queda net)

si no tens cap procés del nautilus corrents, engega un, surt i torna a
arrencar a veure :S

Salut!