[gilug.org] Papers

Debian User marcfurti yahoo es
2005-05-18 18:40:59 UTC

El dc 18 de 05 del 2005 a les 09:25 +0200, en/na Albert Piqué va
escriure:
> Em temo que ha de signar tothom i que cal entregar tots els papers de nou.
> :-(
Bueno .... mentres el 2069 estigui tot fet ... no hi ha problema no ? :P
Fora conyes, en serio que ha de signar de nou tothom ??? Quina putada!!!
Bueno, tornem a fer el mateix de l'ultima vegada, deixem els papera a la
màquia i ens passem per allà quan poguem cada un a firmar.
Us sembla bé ?
Ho dic per què si hem de quedar tots ho veig com una mica xungo, per què
quan un pot, algun altre no podrà i serà el conta de mai acabar ...
En canvi, si deixem els papers allà, ens hi podem pasar quan ens vagi bé
per firmar i ja està.
Que n'opineu ?
Fins ara
Marc Furtià