[gilug.org] [SCRIPT] Manipular multiples imatges

Albert Martin albert martin gmail com
2005-05-17 10:56:17 UTC

Hola, m'acabo de trobar en una situació molt similar i us adjunto
l'script que he fet.

si voleu ampliar-reduïr desde windows (versions d'aquest script per
linux en podeu trobar a patades) tot un directori amb fotos de forma
automàtica, tan sols us heu de baixar els binaris de limagemagick per
windows (http://www.imagemagick.org/download/binaries/ImageMagick-6.2.2-4-Q16-windows-dll.exe),
configurar aquest .bat i córrer:

@set PATH_FOTOS=c:\fotos\noves\
@set PATH_TH=c:\fotos\noves\petites\
@set PORCENTATGE=50

@for %%I IN ( %PATH_FOTOS%*.jpg ) DO convert %%I -resize
%PORCENTATGE%%% %PATH_TH%%%~nxI

com podeu comprovar l'script es molt senzill i es podria millorar
molt, afegint paràmetres, que els directoris els agafes de la linia de
comandes, però bé, funciona.