[gilug.org] Proposta quedada/sopar

Debian User marcfurti yahoo es
2005-05-15 14:43:53 UTC

El dj 12 de 05 del 2005 a les 11:43 +0200, en/na K va escriure:

> Sopar, i festa!!! vale, mola, hi estic d'acord!
>
> I pel lloc, m'es indiferent, m'adaptare a qualsevol
> circunstancia!
Bones, perdoneu, però he estat unes setmanes sense
llegir el correu per vàries causes que no venen a compte.
Quan el voleu fer el sopar ???
Encara l'heu de fer ??
Qui vindria ?
No seria millor montar-ho com sempre ???
Que algú digui una data i a partir d'aquí s'intenta buscar el màxim
concens entra tota la gent que vol venir.
Jo en principi m'apunto, tot i que falta saber on, quan, i que es farà
en aquest sopar a part del tema de papers (que m'ha semblat llegir que
s'haurien de firmar com a mínim per la meitat del personal del gilug per
no sé quina raó exactament, el local ? he llegit entra lineas ..)
Fins ara gent.
Salut i força