[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-05 10:15:36 UTC

>Home, dons si, ja que és un temps que la gent va més menys descansada, i
>es pot dedicar a altre cosses, no creus??
>Marc Furtià
>p.d.: tot i que és una opinió personal

    Osti... no se, jo personalment crec que la gent per fires està més
per a altres coses (sortir, voltar, anar a les atraccions, al certamen,
a barrakes,...) que no pas per a actes d'aquesta mena, encara que
tindria la seva gràcia fer-ho per fires.

    Pel tema estudiants si que crec que ho tindríem fotut. Un informàtic
molt "malaltís" per la seva professió encara vindria, però un estudiant
normal i corrent... no se, crec que aprofitaria més la resta
d'activitats de fires que no pas ficar-se en "més del mateix" del que
toca cada dia...

    Però vaja, és qüestió de mirar-ho. A mi també em faria gràcia fer-ho
per fires, és una bona pensada.

    Es podria fer una mena d'enquesta?

       Guillem