[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

guillem imatica org guillem imatica org
2005-05-03 14:05:38 UTC

>Aproximadament a la segona
>quinzena d'agost es te intenció de montar una connectada.
>
>Estaria bé.. que per qui no li agradi tant jugar. que es puguin fer algun
>tipus
>de jornada. Install party ja es va intentar. Jo em refereixo mes a alguna
>jornada on gent amb inquietuts i que ja tingui el linux instal.lat ens
poguem
>reunir i parlar de les nostres coses i apendre uns dels altres.

Si he entès bé el tema, la connectada estarà més dirigida a jocs encara
que hi hagin altres actes en la mateixa reunió i, per tant, tindrà un públic
més jove, no?

Per lo segon que proposes, unes jornades més per a nosaltres, pot tenir
cabuda perfectament en la jornada que vull muntar. és més, els mateixos
membres del GiLUG ens podem muntar uns tallers on intercanviar coneixements,
fer experiments,...

Per lo de la connectada, crec que seria interessant si podem fer algun acte
més encarat al públic jove (13, 14, 15 anys? 16, 17, 18?,...). Demostrar
què és Linux, quins jocs hi ha per a aquest sistema... un tema que sempre
atrau als ludopates ;-)

Guillem