[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

guillem imatica org guillem imatica org
2005-05-02 10:44:08 UTC

>Crec que abans de l'estiu, és impossible organitzar-ho tot.
>
>Durant l'estiu res de res, per què tothom és fora i tothom està de
>vacances... i cap a nadal tothom està preparant-lo també, amb els regals
>tal... crec que 3 o 4 setmanes abans de nadal podria estar bé.
>
>A veure què opina la resta de la gent.

Jo també crec que abans de l'estiu és materialment impossible, durant l'estiu
no recomanat (tret que algú vulgui veure'm en shorts pululant per la jornada,
cosa que seria de molt mal gust :-D ) i després de l'estiu i abans de Nadal,
estaria bé.

Dons d'aquest periode, setembre no ho recomanaria, i potser el periode octubre-novembre-principis
de desembre estaria bé.

De moment, i encara que no tinguessim una data exacta, podríem començar
a treballar en funció d'aquest periode de temps, i anunciar una data concreta
cap a principis/mitjans d'estiu. D'aquesta forma, a partir de l'estiu i
el setembre, podríem fer publicitat a sac del tema.

Bé mainada, què ens dieu sobre el tema dates? si tothom hi estigués d'acord,
ja començaríem a treballar en el programa d'actes, i si hi ha algú que no
hi està d'acord, que exposi el perquè i si pot ser que doni dates alternatives.

Vinga doncs, moltes gràcies a tots pwel vostre suport i col·laboració ;-)

Guillem