[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-02 07:41:28 UTC

>Bones. A mi en principi també em pots tenir en conte, tot
>depen d'horaris i tot ...

    Perfecte :-)

    D'horaris, com ja he comentat en algun altre mail, encara no hi ha
res establert en ferm.

    Jo pensava en fer-la un dissabte. M'agradaria discutir primer el dia
de la setmana en què seria òptim fer-ho, i després l'època de l'any: ens
espavilem i ho fem abans de l'estiu, en ple estiu, o després de l'estiu?
potser cap a Nadal?

    L'objectiu seria organitzar uns quants actes per als professionals
de la informàtica, per a què coneguessin el soft lliure en general i
Linux en concret (algú s'anima a fer quelcom amb BSD o un altre
sistema?) i les aplicacions que s'hi poden fer, també dirigir quelcom a
l'empresa (quins beneficis us reporta el codi obert?) i a l'usuari
final, a qui bàsicament estaria orientat el tema d'instal·lació de
programari.

    Parlem primer de les dates i després anem per continguts? us sembla bé?

       Guillem