[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-02 07:41:10 UTC

>no t'explico la tira d'hores que vaig necessitar per organitzar-les.

    En sóc conscient... qualsevol acte d'aquesta mena porta prou feina....

> Doncs jo et puc donar un cop de ma amb el que necessitis. Primer
> m'agradaria
>
>saber quantes aules estarien disponibles, l'aforament, Quantes aules es
>necessitaran per l'install party i si es podrà utilitzar algun projector per
>què la gent vegi des d'un ordinador, el que s'està fent en algun cas.

    Pel que fa a l'espai disponible, serien 3 aules, de moment en tenim
1 equipada amb PC's, i les altres dues estan lliures. El seu aforament és:

        - aula amb PC's: 11 persones comptant-ne una per cada PC
        - aules sense PC's: unes 10 persones en cadascuna sentades. Unes
15-20 persones com a molt si comptem llocs drets i sentats.

    Tenia previst usar-les totes 3 per a la install. Fer-la per exemple
un dissabte, i reservar tota làrea d'aules.

    De projector s'en pot usar, però ara per ara nosaltres no en tenim
cap. Potser hi haurà temps per a què l'aconseguim abans de la jornada, i
si no sempre es pot mirar alguna cessió...

>El que la gent va trobar a faltar molt en la jornada que vaig organitzar va
>ser temes concrets i gent explicant-los, com ara el sistema LTSP (Terminals
>tontos, etc....). Crec que seria interessant organitzar en alguna d'aquestes
>aules alguns 'cursets pràctics' d'alguns temes específics.

    Seria interessant fer-ho. podríem encarar la jornada amb una part
dirigida als professionals de la informàtica, o als més entesos amb
temes bastant currats com el que proposes, i a banda la install party
oberta a tothom, i també alguns mini-cursets també oberts a nivells més
d'usuari final.

    De fet encara no tinc res establert, ni actes concrets ni dates, ni
forma d'organitzar-ho, només un esquema a grans trets:

       Jornada que durarà tot el dia, amb pausa per a dinar, amb part
teòrica (la que menys) i part pràctica (la que més), a més de tenir un
espai on s'instal·larà programari lliure a totes aquelles persones que
ho vulguin i portin els seus ordinadors. Aquest programari lliure es
determinarà amb antelació (Linux -quines distros, a discutir-,
OpenOffice -també per a Windows-,...)

       Guillem