[gilug.org] una pregunteta, sobre php, i md5

dil elsud org dil elsud org
2005-03-31 15:11:48 UTC

Si, hi ha una solució. Bé, segur que n'hi ha més d'una, ja se sap.
La solució és OTP (One Time Password). És una combinació de javascript i
php. A més té la seva gràcia doncs la clau que es passa amb md5 és
diferent cada vegada, dificultant així la feina a possibles "espies".
Jo l'he utilitzada i la veritat és que no hi ha res a dir. Va de conya.

Recomano aquest article per la seva claredat
http://www.usebox.net/jjm/passw/