[gilug.org] sobre eMule

No_Doubt no_doubt menta net
2005-03-12 21:08:13 UTC

Jo també soc partidari de MLDonkey, i front-end faig servir el Sancho,
que hi hes tan per windows com per windows, esta molt be.

Altres emules... com han dit l'amule, crec q tambe hi havia xmule,
lmule i no se quants mes, pero algun ja no hi tenia suport.

Salut

Saturday, March 12, 2005, 11:09:13 AM, escriviste:

XDiF> Doncs jo em quedaria amb mldonkey. Funciona amb la típica estructura
XDiF> client-servidor.
XDiF> És a dir, mldonkey_server és el programa que s'encarrega de fer el que fa
XDiF> l'emule (servir, descarregar, cercar...) i llavors amb un front-ed et
XDiF> connectes al servidor.

XDiF> La gràcies és que si tens més d'un odinador a casa des de qualsevol d'ells
XDiF> et pots connectar al que té mldonkey server i descarregar coses, sense
XDiF> necessitat de tenir el mateix programa a tots els ordinadors.

XDiF> Un altre avantatge és que pots accedir a altres xarxes p2p com bittorrent,
XDiF> gnutella, ...

XDiF> Segur que hi haurà altra gent que et podrà aconsellar amb més coneixements
XDiF> sobre el tema, però mldonkey és el millor, és lliure,...

XDiF> No sé exactament quina doistro fas servir però de font-ends segur que n'hi
XDiF> ha. I sinó sempre et queda la interfice web.

XDiF> Salut.

XDiF> --
XDiF> Xavier Diumé i Felip
XDiF> http://www.dilblog.org
XDiF> Salt - Gironès (Països Catalans)

XDiF> Llista mailing list
XDiF>
XDiF> http://gilug.org/cgi-bin/mailman/listinfo/llista

--
Saludos,
 No_Doubt                            mailto: