[gilug.org] Retardar un stream de so

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2005-03-11 11:38:21 UTC

Hola!

Amb pocs dies de diferència dues persones m'han demanat el mateix: si hi
ha alguna manera de "retardar el so de la ràdio". El perquè és ben
senzill: resulta que una cadena àrab de TV per satèl·lit dóna bastants
partits de la lliga espanyola de futbol, amb l'únic inconvenient que els
comentaris són (lògicament) en àrab. Abaixar el volum de la tele i posar
la ràdio no és una solució gaire bona, ja que la imatge arriba amb un
retard d'uns 5 segons, més o menys. La solució bona seria "enxufar" la
ràdio al PC, i mitjançant algun software anar gravant, retardant i
reproduïnt el so amb el desfassament desitjat.

Sabeu d'algun programet que resolgui aquest problema elegantment i eficaç
(que no calgui una súper-màquina)? L'altra qüestió serà com convèncer a
qui m'ha demanat això que s'instal·li Linux a l'ordinador, però confio que
el poder del futbol obri el miracle! :D

Siau!

Marc