[gilug.org] [GiLUG] problemes amb dos dispositius de xarxa

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-03-10 23:41:18 UTC

Hola a tots!

Si vau seguir els meus mails anteriors, sabreu que tinc una wireless
(que per cert ja funciona perfectament, gràcies :D) al meu portàtil.
L'últim problema a resoldre que tinc és que si tinc donada d'alta la
eth1 no em funciona la wireless (no puc fer ping a enlloc), però només
de fer un ifdown eth1 funciona tot perfectament. La meva pregunta és
doncs com carai ho faig perquè funcioni tot bé tenint activades les
dues targes? Sí ja sé que només he de fer un ifdown, però al final
me'n canso a més que ho trobo una mica cutre :D

Gràcies d'entrada!

Salut i bona nit :D

Marc.