[gilug.org] Pregunta sobre access des de fora a servidors locals

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-03-04 10:48:34 UTC

JORDI CATA CASTILLO wrote:

>Hola,
>
>fa dies que no puc accedir des de fora als meus servidors "locals" que
>tinc a casa. Utilitzo el servei no-ip per tal d'accedir per nom.
>
>He provat de fer pings, tracert, accedir via web (al webmin), accedir
>directament per ip , i no hi ha manera ...

a mi em pasaba el mateix, però només si provaba el nom de
docsis-xxx-yyy.menta.net o algo així
estava bastant emprenyat i ja em volia donar de baixa i tot.
Pero es veu que els noms aquestos no es donen a fora el domini de menta,
un cop poses la ip amb un nom de domini bó, desprès no hi ha problema
potser com diu el company es el teu router... jo tinc un buffalo al
radera del cablemodem, si et serveix d'informació. I a casa dels meus
pares era el mateix linux que em feia de gateway ...
sort!