[gilug.org] Pregunta sobre access des de fora a servidors locals

LleïrBorràs Metje lleir hades udg es
2005-03-04 10:16:50 UTC

Jo tinc menta i el servei no-ip a casa, quin router tens?
En el meu cas es el maleit webstar wireless i quant vol perd la configuracio,
si entres al seu apartat de configuracio sembla tot b, pero no detecta la
configuracio, has de reiniciar-lo i tornar a configurar-lo. Em passa el mateix
si vull obrir ports de sortida per emule per exemple. És un pal...

On Fri, 4 Mar 2005 10:24:12 +0100 (CET), JORDI CATA CASTILLO wrote