[gilug.org] (OT)Com m'ho tinc d'agafar ?

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-03-04 08:00:45 UTC

On Thu, 3 Mar 2005 16:52:46 +0100,  wrote:
> Bones :
>
> Investigant amb la aplicació skype, resulta que te uns telèfons molt xulos per
> sobre taula, amb conexió usb, per fer trucades VoIP. Com es normal, funcionen
> amb güindous.
>
> I aquest "Apologies" , no se com agafar-me'l.
>
> Salut!

Doncs si realment t'emprenya, pots posar-te en contacte amb els
productors (per mail?) i dir-los que tu no uses windows, i que
t'agradaria tenir un telèfon d'aquests. El més normal és que passin de
tu, pero si més gent s'anima a fer-ho potser a la llarga faran cas (no
és ni la primera ni la última vegada que passa això, els fabricants
miren, evidentment, per la massa crítica i potencial d'usuaris
(clients)).

Salut!