[gilug.org] sopar 2 de juliol

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-06-30 21:38:10 UTC

El dj 30 de 06 del 2005 a les 23:22 +0200, en/na Xavi va escriure:
> A Dijous 30 Juny 2005 22:36, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

> Sí, i funciona a la primera. http://www.celestron.com/prod_pgs/tel/nx8i.htm
> El que passa és que encara no el tinc per mà, quan pugui treballar-hi
> seriosament (per això ens reunim el dissabte)  ja comentaré l'experiència.
>
> Vinga, bon profit els del sopar!! El proper m'apunto!!
>
> Xavi.
Tornant al tema ... jo tampoc podré venir, espero que us ho passeu
"teta" i que no la lieu gaire, si més no, per no acabar a
comisseria!!! ;)
Fora conyes, jo no puc venir, época d'examens i tot el puto rollo, si
se'n fa algun altre i no tinc cap compromís així de XUNGO intentaré
apresenciar-me, ja que segurament us ho passereu bé ...
Bueno, fins la pròxima, i com diu la meva àvia ...

BON VENT I FOC AL CUL!!

Que vagi molt bé el sopar! ;)