[gilug.org] permisos amb el samba

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-06-12 10:09:16 UTC

Estic començant a fer un traspaç cap a programari lliure a l'empresa on
treballo.

La setmana vinent m'arriba l'ordinador que fara de servidor, de moment
només de fitxers.

La estructura pensada es:

-Que el directori home de cadascu estigui en el servidor (per a poder
realitzar millor les copies de seguretat) en aquests nomes hi entrara
cada usuari segons el seu login.

-Cada departament tindra un espai comú per als documents que hagin de
compartir.

I els problemes em venen amb els coordinadors i gerència, que han de
poguer treballar amb els documents de tothom(excepte amb els del
directori home) sense interferir en el treball d'aquests.

Les preguntes son:

Es correcte establir-ho aixi o hi ha alguna manera millor?

A quin grup d'usuàris poso els coordinadors i gerència perquè no
interfereixin en el treball de ningu?

Atentament
David Casals
hakd0c