[gilug.org] Sopar el dia 2 de juliol, definitiu

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-06-08 20:35:19 UTC

El dc 08 de 06 del 2005 a les 22:20 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> Ieps gent,
>
> com que cal que ens veiem ja, i per diferents raons (per celebrar els 3 anys
> del gilug, per la sarge stable, pels papers, per veure'ns, etc.), proposo un
> sopar el dissabte 2 de juliol a qualsevol lloc de Girona, per exemple...
> mmm... la churrasquita? (el lloc m'és igual, no se me n'acut cap més).
>
> Va, que falta quasi un mes, la gent que s'ho munti com pugui i ens veiem.
> Ressucitem el gilug! :)
Ostia, jo no sé si podré venir ... estic d'examens fins a mitjants
juliol de la PUTA carrera, parlant amb plata ...
Bueno, si no puc confirmar la meva assistència, que us vagi molt bé el
sopar i si podeu, agafeu un bon gatarras per mi!! ;-)

> Salut!
Salut i força al canut!! :P
Marc Furtià i Puig

Renovamos el Correo Yahoo!