[gilug.org] Re: jornades de Programari lliure a Ripoll

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-06-08 20:04:56 UTC

A Dimarts 07 Juny 2005 18:54, vàreu escriure:
> Hola Oriol

Bona nit,

> Ja fa dies que em responies a afirmativament a la proposta de participar en
> la jornada de PL que estem organitzant a Ripoll.

Si, i com que es demanava al gilug si et sembla et contesto amb CC a la
llista.

> Hem decidit un petit canvi que heu de saber: la jornada quedarà reduida al
> dissabte 17 de setembre. Farem tots els actes en un sol dia per intentar
> simplificar l'organització i aconseguir més públic per a tots els actes,
> sobretot per a la taula rodona (que pasa de divendres a les 19h a dissabte
> a la mateixa hora).

Ok, personalment em sembla millor, ja que així segur que coincidim més :)

> Per altra banda, vaig veure en Jordi Cata l'altre dia a Ripoll i parlant
> amb ell vaig entendre que ell només representa la seva empresa i no el
> col.lectiu GILUG (ell em va escriure la primera vegada des de la vostra
> llista). Ells s'ofereixen a fer un taller (dissabte matí) i els convidem a
> participar en la sessió de treball amb empreses que treballen amb PL (a la
> tarda) però jo voldria confirmar la vostra assistència com a col.lectiu i
> les altres activitats de les que vam parlar (tallers, projecció de
> linux...).

Si, jo ja m'hi comprometo, i els/les que vulguin afegir-s'hi ja ho diran...

> A la signatura tens el telèfon de la feina i et deixo el meu mòvil (686 250
> 271). M'agradaria que si fos possible ens veiessim un dia i poguessim
> concretar la vostra participació.

D'acord, et faré un truc un dia d'aquests i quedem un dia per veure'ns i
definir-ho una mica més.

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg