[gilug.org] Reunió: proposta dedinamització del gilug a partir de xerrades , tallers,etc

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-07-29 19:33:47 UTC

On Fri, 2005-07-29 at 15:56 +0200, Actiu informatica wrote:
> Jo, com a nouvingut, també m'apunto a la dinamització.
Jo també ho veig bé ... Podriem fer xerrades desde la nostra
experiència, per encoratjar a la gent a que ho probi i tot el rollo ...
Si m'animo, potser faig una xerrada de l'E-17 (la nova versió
d'enlightenment 17, que si no m'equivoco, encara està en cvs ), ja que
me l'he instal·lat, compilat i tot el rollo i m'agrada molt, tot i que
sóc un usuari bastant nefast, però en fi ... el que conta és probar les
cosses :P
A veure si algú s'anima i m'ajuda :P
Fins ara