[gilug.org] raid-1 grub i gentoo

k k k udg es
2005-07-18 19:08:08 UTC

Hakd0c wrote:
> El text esta en castellà perquè la pregunta ha estat postejada en un
> foro. Pero ja fa 5 dies i ningu ha respost o sigui que també faig la
> pregunta aqui
>
> Tengo el siguiente sistema:
>
> AMD 64 en una asus A8N-sli Deluxe con dos hd sata 160Gb (la controladora
> de la placa base es una nvidia nforce4)
>
> So a instalar una Gentoo :-p
>
> las particiones son 10Gb para / 2Gb para swap 75Gb para /homes y 73Gb
> para un recurso compartitdo, los dos hd tienen las mismas particiones y
> estaran en raid-1.

> [...]

Te tota la pinta que t'has deixat coses al kernel.

Recorda que *tot* el que et calgui al arrancar, ha d'estar al kernel.
(Be, no es imprescindible tenir-ho tot, per que es pot arrencar amb
una imatge "initrd", pero a mi m'agrada mes tenir tot lo necessari
compilat a dintre, ho veig mes simple i mes segur...

Si tens disks sata + raid1 + ext2 (o ext3), et caldra al kernel (com
a minim, mes els que m'oblidi! :-) "libata" (el suport "sata" diu que es
depreciat), "native scsi", (els discs sata es veuen com scsi), "raid1",
"ext2" (o "ext3"), "ramfs", "udev", tambe no oblidar el "elf".

i vigilar que el dimoni udevd estigui ben instal.lat i s'arrenqui
desseguit (que pels missatges que dones sembla que si)...

Au, a provar, i despres a resultats explicar! :-)