[gilug.org] consulta sobre Portatils

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-07-13 20:44:59 UTC

En/na JORDI CATA CASTILLO ha escrit:

>Hola,
>
>m'agradaria consell per a comprar-me un portatil...
>
>la meva idea és un ordinador amb una CPU decent (res de celerons :-))
>
>m'interesa que no s'escalfi gaire i que la bateria aguanti el màxim ...
>hem podeu guiar una mica al respecte ?,
>
>he estat mirant preus per fer-me una idea en pcbox concretament en el link:
>
>http://www.pcbox.com/catalogo/catalogo/default.asp?lan=es&cnt=es&familia=P1&errn=0
>
>el portatil que trobo interesant és el  ACER ASP1522WLMi A64 3.0/
>512/60/W15'' TFT/DVD-DUAL, ja que és un atlhon 64... i aquest: ACER
> [...]
A veure, si no tinc mal entés les wifi que solen integrar els que no
estan sota el segell centrino, no duuen drivers per linux,  i t'has de
conformar amb ndiswrapper
en canví el segon sembla ser un centrino, i a sota el segell centrino hi
ha una intel pro wirless 2200 que sí que té driver per linux
(propietari, però driver)
 jo en tinc un portàtil de fa un any de semblant
tinc un aspire lm2001 wlci (la w és de pantalla panoràmica) (i la c o la
m és si grava o no dvd, en el teu cas si, en el meu no)
a mi la pila em dura unes 3 hores al tota màquina. Si vaixo la llum de
la pantalla, i la potència de la cpu dons llavors unes 4h
els que pasa amb la familia  4000 es que és una carcasa de 15.4 i si no
et posen la pantalla 15.4, i et posen una 15 dons queden uns marges de
plàstic al costat de la pantalla.
espero ser de profit