[gilug.org] sopar 2 de juliol

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-07-01 19:01:28 UTC

El dv 01 de 07 del 2005 a les 12:40 +0200, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
escriure:
> En/na Debian User, alias Marc Furtià i Puig ha escrit:

> Dons jo encara que tinc el MATEIX exàmen que en Marc dilluns, si que
> m'animo, i a més durè convidats
> serem en quim, potser la susana, i jo!
Vale vale ... capichi!!! :( però no vull venir i després si em va
malament, tenir remordiments ...
Però tot i això ... que us vagi molt bé!!! i lo dit dit ... si se'n fa
algun altre o alguna altre activitat que m'hi pugui afegir, jo encantat,
però falta que jo hi pugui ser i lo primodrial, que se'n fagi alguna
altre ...
> apala ;)
Vinga, que us vagi de puta mare, tan sopar com tot el que convingui ...
Fins la pròxima.