[gilug.org] Bones notícies sobre els Estatuts

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2005-01-31 16:47:50 UTC

El dl 31 de 01 del 2005 a les 17:23 +0100, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> Bona tarda gent,
>
> avui en Free ha vingut a signar els papers que faltaven i ja estan a punt per
> ser portats a la Generalitat i a Hisenda.
>
> Eduard, si pots passar una estona per Blitz i dur-los allà on han d'anar a
> veure si d'una vegada per totes acabem amb el tema seria perfecte. Sinó,
> digue'm on vols que te'ls faci arribar i te'ls porto (millor en privat).

Divendres em puc passar a Blitz, abans no que estic a bcn :/, sinó vinc
dimarts dia 8 al vespre i dimecres 9 al matí faig els tràmits.

Aquesta setmana no puc baixar cap dia entre setmana :(

Algun voluntari per acompanyar-me? ;-)

> Esperem que amb el temps que ha passat no hagi canviat la llei i ho hàgim de
> repetir :-P
>

> Salut!

Salut!
--