[gilug.org] Re [off topic] Lan party

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-01-21 20:34:28 UTC

A Divendres 21 Gener 2005 10:11, Marc Torres va escriure:

> més info please?
> Serà tipus game? Tipus compartir fitxers/coneixement? Quan durarà? És
> a casa d'algú? Qui hi vindrà, jo sóc nou per aquestes contrades, però
> sóc d'Olot i potser podria venir...
>
> Thnks!!
>
> Marc.
>
> PD: Per cert, jo sóc dels que usu linux, potser et podria donar algun
> cop de mà...

Pos mes info :-p

La party es de tot un dia, unes 12 hores.

El preu de l'entrada sol ser uns 10€ inclos el dinar.

Es fa al centre civic de St Jaume de Llierca.

Normalment es de tipus games, tot i que i solo tindre un ordinador amb 200Gb
de disc compartit on tothom pot posar i agafar lo que vulgui i la resta de la
gent sol fer foça lo mateix.

No limitem mai els jocs als que es juguen, cadascu proposa i si hi ha gent es
juga.

A mi personalment m'agradaria anar-ho enfocant tambe una mica cap a una part
una mica mes cap a comparticio de coneixaments. Puc montar i portar alguna
maquina antiga per poder fer proves si la gent ho demana.