[gilug.org] Distribució d'Ubuntu

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-01-05 09:36:49 UTC

A Dimarts 04 Gener 2005 20:25, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Bon any gilugians/nes!

Igualment :)

> Suposo que ja ho sabreu, però Ubuntu ( http://www.ubuntulinux.org ) està
> repartint cds seus gratuïtament.
>
> Pensava, ja que una de les feines que "té" el GiLUG és promouré l'ús de
> gnu/linux i software lliure podriem demanar uns quants cds per
> distribuïr-los desde la màquia i altres punts.
>
> Crec que per demanar (http://www.shipit.ubuntulinux.org)  s'ha de donar
> d'alta gratuïtament.
> Què en penseu?

És una molt bona idea.

> Podriem fer servir email: info--arroba--gilug -punt- org i usuari gilug o
algu per
> l'estil?

Cap problema, tot i que ara mateix, els mails a info a gilug .. org els rebo
jo. Si els ha de rebre algú altre es diu i ja està.

> Salut!

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg