[gilug.org] disculpes i aclariments

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-02-27 22:05:58 UTC

A Divendres, 25 de Febrer de 2005 08:54, xaman va escriure:
> Sobre el tema MIDI:
> Primer hauriem de saber quina és la teva tarjeta de so. Per exemple si és
> una SoundBlaster hauries de carregar els "soundfonts" que són els sons de
> sintetitzador midi que porta la tarjeta. Per a utilitzar-los els has d'anar
> a buscar al teu CD original del fabricant de la tarjeta i copiarlos a un
> directori (si no és el teu home hauras de fer-ho com a root).
>
> Per exemple si tinguessis  la tarjeta Audigi2 hauries de fer :
> cd /mnt/cdrom/AUDIO/common/SFBANK/
> cp * /home/usuari/musica/soundfonts/ (o directori on el vulguis instal.lar)
> [...]

Bé, després de la conversa d'ahir, em dono per vençut.
No sé com fer anar el Rosegarden, no tinc prous coneixements d'anglès per
entendre les explicacions dels manuals i tutorials de Rosegarden, no tinc
prous coneixements teòrics de l'arquitectura del so, i a més sembla ser que
la targeta que tinc (integrada a la placa mare, una nForce3 Audio) és una
caca de vaca. M'hauria de comprar i instal·lar una Soundblaster, desactivar
la que tinc, i després aprendre anglès i una mica d'informàtica per saber que
estic fent quan intento configurar el programa. No puc.
Fora, s'ha acabat, em limitaré a utilitzar el processador de textos, el full
de càlcul, a navegar per Internet i els jocs de tant en tant.

Apa, siau!

Dani