[gilug.org] Linux Show

Jordi Massaguer i Pla jjordicat yahoo es
2005-02-25 18:27:00 UTC

Ahir es va fer el mateix show a la Salle -BCN. Si més
no es deia igual el show i el que ho fa ... jo vaig
arribar quan ja acabava ... de totes maneres la
impressió va ser bastant bona. És una manera
d'explicar el programari lliure amb metàfores, com per
exemple: " el programari propietari és com un iogurt
del qual no en sabem els ingredients, mentre que el
lliure sí els sabem. Us menjaríeu el iogurt?". Ahir hi
havia molt d'empresari entre el públic i és una manera
divertida d'introduir el linux, si més no al públic no
informàtic.

jordi

 --- Oriol Pellicer i Sabrià <>