[gilug.org] problemes amb la impressora

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-02-22 18:42:16 UTC

Tinc una impressora epson aculaser c900n, amb sortida rj45 i per tant
conectada a un hub.

El cups no porta drivers per aquesta impressora, ni el foomatic.

Els unics drivers que he trovat segons epwoka son uns anomenats pips, aquests
estan en formats rpm i en codi. Al tindre instal.lat gentoo m'he decidit per
provar amb el codi font, pero al compilar dona error.

Per provar vaig intentar d'instal.lar els rpm pero sempre em dona error de
dependencies, tot i que amb l'emerge de gentoo ja les he subsanat.

Algu te alguna idea de què puc fer?

Atentament
David Casals
hakd0c