[gilug.org]

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-02-02 09:57:53 UTC

Marc Torres wrote:

>Hola!
>
>M'han demanat a veure si és possible immobilitzar careptes en un
>directori. M'explico, el que vull és que una carpeta 1 que es troba
>dins la carpeta 2 no es pugui moure per l'usuari 1. El difícil és que
>aquest usuari també ha de ser capaç d'escriure dins la carpeta. Algú
>sap si això és possible, potser amb ACLs?
>
>Salut!
>
>Marc.

jo faig aixó:
tinc una carpeta comu del root:root amb permisos 755 (drwxr-xr-x) (també
funcionaria amb l'amo a root:users i amb mod a 750) :)
i a dintre en tinc una amb el nom d'usuari pero també es del root, però
del grup users
per exemple la meva és festuc
i té una estructura així :
(...)comu$ ls -l | grep festuc
drwxr-x---    6 root   users        4096 Feb  1 10:04 festuc
l'usuari festuc hi pot escriure, per que és del grup users.
però no la pot borrar, si que se la pot copiar  a on vulgui

Però en tot cas no he acabat d'entendre el problema
Però segur que només nessesites chmod i chown (si mapures també chgrp)