[gilug.org] nou cercador

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-12-27 17:59:48 UTC

No em digueu que una pagina sobre recursos lliures ha estat feta(almenys
la pagina de presentacio) en programari propietari(flash) Des de ubuntu
nomes veig alguna taca verda i rosa i des de gentoo 64bits res de res.

Espero que almenys hi hagi a la pagina inicial un enllaç amb html/xhtml
on posi saltar intro. No m'agradaria haver de defensar el compliment de
la llei(ara no recordo quina) que obliga a les entitats publiques a
utilitzar codi accessible per tothom i tinguent gent que defensa el
programari lliure fent pagines no accessibles i no ho dic només per mi,
pero tots els discapacitats visuals no veuen cap pagina feta amb flash(i
jo treballo amb ells).

Atentament
David Casals
hakd0c

En/na mesteve-recursoslliures-com ha escrit: