[gilug.org] nou cercador

March gmail march masip gmail com
2005-12-24 15:37:14 UTC

Aquest mati funcionava, jo ho he probat i funcionava tot, ara aquesta no va
però la principal si, potser hi estàn fent canvis, per que era la única que
no seguia la mateixa estètica de http://www.recursoslliures.com/... de totes
formes no ho sé, són tot suposicions meves...

2005/12/24, marcfurti <>:

> A mi no me'n funciona cap, ni la primera ni la segona ... :S no ho
> entenc
> El ds 24 de 12 del 2005 a les 15:19 +0100, en/na Actiu informatica va
> escriure:

Salut,

March.
http://2mes1.lamevaweb.info/
Linux registered user: #356760
"Los que ganan todas las batallas no
son realmente profesionales; los que
consiguen que se rindan impotentes
los ejércitos ajenos sin luchar son los
mejores maestros del Arte de la Guerra."

Sun Tzu (El Arte de la Guerra)