[gilug.org] Workflow (Gestor de documents)

Blackhold blackholdmailer gmail com
2005-12-17 02:40:04 UTC

Bones,
allà a la meva feina estem a punt d'engegar un projecte (que es dirà
alexandria) que no és res més que un gestor de fitxers via web, crec que
l'aplicació es diu "wol" o algu així... és com un phpmyadmin, un phpbb2,
qualsevol d'aquestes aplicacions web sobre una simple (o no) base de dades
mysql.

En fi... no trobo la url, el dilluns quan vagi a treballar us podré donar més
informació sobre aquesta aplicació... realment està guapa...

Blackhold

A Dijous 15 Desembre 2005 14:46, Xavier Diumé i Felip va escriure: