[gilug.org] Menu lateral al nautilius

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-12-07 15:23:11 UTC

2005/12/7, Eduard Vidal i Tulsà <>:
> Hola!,
>
> M'acabo de mudar a gnome 2.12 :)
> No hi veig gaires diferències.
> L'unica que he vist es que el nautilius, a l'escriptori, m'ha tret la
> entrada a obre terminal, quan clicava el boto secundàri.

Sí, però la pots instal·lar com a plugin del nautilus, suposo que el
gestor de paquets de la teva distribució ho deu tenir com un paquet.
Busca algun nom com nautilus-open-terminal o així :)
Si no, també la pots compilar[1] i si no versió cvs, és la que
utilitzo jo i va bé :)

> http://gnome.org/start/2.12/notes/ca/rnknownissues.html aqui ho comenten.
> Però a mi m'agradaria poder-hi posar accesos directes diferents,
> obrir el correu, obrir el firefox, obrir el gtkpod...
> coneixeu algun plugin?

Això nosé si ho he entès bé, però vols posar més accessos directes al
menu emergent del botó dret?
Si és per això hi ha un connector que crec qeu t'anirà de perles :) el
nautilus-actions [2] Aquest ja formarà part de Gnome 2.14 :)

Salut!

[1] http://manny.cluecoder.org/packages/nautilus-open-terminal/
[2] http://www.grumz.net/?q=node/134

--