[gilug.org] DixV -> DVD

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2005-08-27 13:08:42 UTC

Prova amb converter i el konverter (interfície gràfica). Vigila les
dependències a altres programes o llibraries.
Recorda que de DivX a DVD no milloraràs la qualitat, però segurament la
capacitat, depen del format que triis de sortida.
Es semblant passar de mp3 a wav, la qualitat és la mateixa que mp3 però amb el
90% més de volum.
Que tinguis sort.

Xavi

A Dissabte 27 Agost 2005 14:54, Xevi va escriure: