[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-08-17 17:58:14 UTC

A Dimarts, 16 de Agost de 2005 18:50, David Riera va escriure:
> Hola Dani,
Hola David

> només era per dir-te que llegeixis el fil que jo mateix et vaig
> respondre fa un temps al respecte d'aquest tema.
D'això es tractava. em costa encara fer-me una mica a la idea d'una sèrie de
conceptes, tant a nivell d'informàtica en general, com a nivell de linux en
particular. Em costa entendre els conceptes de client i servidor, i si
m'apures el propi concepte i funcionament de una xarxa de compartiment de
fitxers.
El problema que tenia era que si bé tenia instal·lat l'MLDonkey (client i
servidor) quan clicava a la icona del client i se m'obria la interfície
gràfica de MLDonkey (per cert, això és el famós Sancho ???), no em rutllava
res. D'una banda em demana un password que jo no sé si ja hi era quan tu m'ho
vas configurar i a més sempre em parpellejava a baix a l'esquerra
"connecting/Not connected".
 La flauta em va sonar per casualitat quan vaig obrir el KMLDonkey i resulta
que el podia fer servir. Jo entenc que el servidor estava correctament
configurat però no em vaig entendre amb una de les dues interfícies
gràfiques. Simplement això.

Aprofitant l'avinentesa, us faig un parell més de consultes:

1-Si bé tot va més o menys bé (però molt lent), hi ha un parell d'arxius que
m'he baixat i se m'han col·locat al rectangle inferior de les baixades. No sé
si és que remenant ( ami em van dir que no tingués por a  remenar, que així
s'aprèn) em vaig carregar els temporals i per això se m'han quedat aquí. Ja
que no em serveixen de res, me'ls vull "carregar" i si els necessito els
tornaria a demanar. No sé com fer-ho.
2-Investigant a la consola em surten un parell  de missatges, tot sovint:
"| ERROR : Your edonkey client is too old, please update it"
"| WARNING : You have a lowid. Please review your network config and/or your
settings."
Què vol dir això?
També vaig descobrir que em deia que era a la llista negra, però vaig
solucionar-ho no canviant de servidor cada 2x3 com estava fent.
3-No puc veure videos microsoft avi, però no sé si són el tipus de fitxer de
les pel·lícules en DVD, que haig de fer si em baixo una "peli" i la vull
veure amb el DVD de casa?. O hauria de ser amb MPEG?.

Bé gràcies per tot, ja em direu alguna cosa

> Salut!

Salut, David