[gilug.org] Programari per edició de publicacions

krion menta net krion menta net
2005-04-11 12:38:04 UTC

Hola companys de Gilug.

Necessito un programa per fer disseny de publicacions de premsa a l'estil de l'adobe InDesign o bé el QuarkXpress (Mac). Coneixeu algun programari lliure que em permeti fer-ho? I que no sigui a base de comandes ( entenguis gràfic ) i tant compatible com es pugui amb altres programes? ( :P )
He estat buscant i no he trobat res que s'hi acosti. Si podeu donar-me un cop de mà us ho agrairé molt.

Per altra banda també voldria trobar un programari que em permeti realitzar gràfiques ben parides i que es puguin importar amb l'editor de premsa ( entenguis... publicacions amb gràfiques a punta i pala ) encara que sigui com a imatge.

Ara mateix ho estic fent tot amb un excel ( per fer gràfiques i càlculs ) i el programa Microsoft Publisher ( per fer el disseny tot i que deixa molt a desitjar ). Les publicacions surten molt ràpid i flexiblement... i és bó... però potser necessitem alguna cosa més de qualitat.

Personalment vull canviar de programari però la inexistència de programari específic per fer això o bé la meva poca habilitat per trobar-lo m'ho impedeixen de moment.

Gràcies per tot!!

Espero resposta!!!!

Salut!!!