[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

marc furtia marcfurti yahoo es
2005-04-07 18:23:52 UTC

El dj 07 de 04 del 2005 a les 12:41 +0200, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure:
> El dc 06 de 04 del 2005 a les 22:17 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
> va escriure:

> Bon pla :P

> Doncs mira, avui mateix he acabat exàmens, i fa 2 setmanes em van
> arribar les ubuntus a casa, però com que jo no estava per Girona no m'he
> acostat a la Màquia ni res :$
>
> Doncs per mi puc venir tot el dia :) i fer unes install per allà.
> Jo també penso que Ubuntu és una bona distribució per instal·lar :)

> Salut!
>
> P.D. Es queda d'alguna manera per anar allà o quedem algun lloc de
> [...]
Això dic jo ... jo tinc ganes d'anar-hi .... i per ara som jo i un altre
noi, en David Riera, suposo que et sóna no Oriol ? :P
On es fa això ?? ho dic pk kuan arribem nohagim d'estar buscant el lloc
i tot el cuento ....
Algú més s'apunta ??? ho dic per fer una mica més de pinya i tot
això ...