[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

xaman xamanvirtual wanadoo es
2005-04-07 15:05:22 UTC

Si el refredat em deixa (estic com una sopa!) compteu amb mi, en
principi tot el dia o bona part.
De distros puc portar qualsevol per tal que copiem (Ubuntu Warty, Ubuntu
Hoary, Suse 9.2, Fedora3, MDK 10.1 official..., un CD de cada, ja farem
còpies si de cas ).

Salutacions,

Xavi

El dc 06 de 04 del 2005 a les 22:17 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure: